Telefon   +48 600 909 001

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Opakowanie kosmetyku a marketing

Opakowanie ma bezpośredni wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych przez konsumentów, a także na kształtowanie wizerunku marki. Zdecydowanie jest to jedno z najważniejszych narzędzi marketingu, dlatego jego jakość i oryginalny projekt, dostosowany do oczekiwań potencjalnej grupy docelowej, ma niebagatelne znaczenie w działaniach sprzedażowych.

Jaką rolę odgrywa opakowanie w branży kosmetycznej?

Docelowo opakowanie ma zabezpieczać produkt i jest to jego funkcja, na której skupimy się w dalszej części wpisu. Oprócz tego opakowania odgrywają bardzo ważną rolę w działaniach marketingowych. Zarówno producenci, jak i projektanci i marketingowcy z ogromną skrupulatnością podchodzą do tego, jak dany produkt będzie się prezentował na półkach sklepowych. Wybierając kosmetyk klient bierze pod uwagę kilka czynników, w tym nie tylko jakość specyfiku, markę czy cenę, ale również opakowanie.

Z marketingowego punktu widzenia klient „kupuje oczami”. Estetycznie wykonane opakowanie umacnia pozycję marki na rynku i stanowi skuteczną formę reklamy. To właśnie ono świadczy o tym, czy dany produkt jest ekskluzywny, przeznaczony dla nastolatków, mężczyzn, kobiet itd. Cenione są opakowania innowacyjne, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, lecz także funkcjonalne. Przykładem są podwójne opakowania, w których mieszczą się dwa rodzaje kremów: na dzień i na noc.

Opakowanie jest częścią składową produktu, a jednocześnie reprezentacją marki. Biorąc pod uwagę fakt, że ponad połowa decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem impulsu, odgrywa też istotną rolę w sprzedaży.

Kosmetyk dobrze zapakowany. Konfekcjonowanie opakowań

Tylko dobrej jakości opakowanie będzie w stanie wspierać działania marketingowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży. Dlatego też usługi z zakresu konfekcjonowania produktów warto oddać w ręce fachowców. W tym właśnie specjalizuje się nasza firma. Dysponujemy specjalistycznymi maszynami, dzięki którym jesteśmy w stanie schludnie zapakować każdy rodzaj towaru, w tym nawet niestandardowe, o nieregularnych kształtach. Przyjmujemy zlecenia na pakowanie różnego rodzaju produktów, w tym z branży kosmetycznej. Dbamy o to, aby opakowanie spełniało wszystkie normy bezpieczeństwa i jakościowe.